នៅខែកញ្ញាឆ្នាំ ២០១៩ អ្នកលក់រាយ behemoth retailer Walmart បានប្រកាសពីគោលដៅរបស់ខ្លួនដើម្បីក្លាយជា“ គោលដៅសុខភាពអ្នកជិតខាងរបស់អាមេរិក” និងបានបើកដំណើរការមណ្ឌលសុខភាព Walmart ដំបូងបង្អស់របស់ខ្លួននៅទីក្រុង Dallas រដ្ឋ Georgia ។
មជ្ឈមណ្ឌលផ្តល់សេវាថែទាំបឋមមន្ទីរពិសោធន៍កាំរស្មី X-rays, EKG ប្រឹក្សាសេវាសុខភាពធ្មេញអុបទិកការស្តាប់និងការអប់រំសុខភាពសហគមន៍ក្នុងតម្លៃថោក។ អ្នកទិញឥវ៉ាន់អាចទទួលបានការពិនិត្យសុខភាព ៣០ ដុល្លារការសម្អាតធ្មេញ ២៥ ដុល្លារនិងពិគ្រោះសុខភាពផ្លូវចិត្ត ១ ដុល្លារក្នុងមួយនាទីដោយគ្មានការធានារ៉ាប់រង។
សម្រាប់ការប្រៀបធៀបអ្នកស្រាវជ្រាវមកពីសាលាសុខភាពសាធារណៈនៃសាកលវិទ្យាល័យ Johns Hopkins ថាតម្លៃជាមធ្យមនៃការមកជួបរបស់វេជ្ជបណ្ឌិតសម្រាប់អ្នកជំងឺដែលមិនមានការព្យាបាលថ្មីគឺប្រហែល ១៦០ ដុល្លារ។
យោងតាមលោក John Sculley ដែលបានកាន់តំណែងជានាយកប្រតិបត្តិក្រុមហ៊ុន Apple ពីឆ្នាំ ១៩៨៣ ដល់ឆ្នាំ ១៩៩៣ ហើយបច្ចុប្បន្នជាប្រធានក្រុមហ៊ុនគ្រប់គ្រងផលចំណេញឱសថ RxAdvance តម្លៃទាំងនេះនិងភាពងាយស្រួលក្នុងការផ្តល់សេវាថែទាំសុខភាពនៅទីតាំងល្បីនឹងនាំឱ្យមានបដិវត្តអតិថិជន។
លោក Sculley ប្រាប់ CNBC Make It ថា“ យើងនឹងមានបដិវត្តអតិថិជនក្នុងការលក់រាយដើម្បីទទួលបានការយកចិត្តទុកដាក់” “ហេតុអ្វី? ពីព្រោះប្រសិនបើការធ្វើតេស្ត Walmart ទទួលបានជោគជ័យហើយខ្ញុំគិតថាពួកគេនឹងទទួលបានជោគជ័យប្រជាជននឹងអាចចូលនិងទទួលសេវាសុខភាពទាំងនេះដោយចំណាយតិចជាងប្រសិនបើពួកគេមានការធានារ៉ាប់រងសុខភាព។
គាត់បន្តថា គិតអំពីរឿងនោះ ពួកគេនៅតែជាមនុស្សជិត ៣០ លាននាក់ដែលមិនមានការធានារ៉ាប់រងសុខភាព។ ភាគច្រើននៃមនុស្សទាំងនេះនឹងទៅ Walmart ដែលអ្នកទទួលបានសេវាកម្មធម្មតាទាំងនេះ។នោះនឹងមានការផ្លាស់ប្តូរយ៉ាងខ្លាំង។
| កម្មករម្នាក់ដើរកាត់ឱសថស្ថានក្នុងហាង Walmart នៅទីក្រុង Chicago |
លោក Sculley មានប្រសាសន៍ថា“ CVS គឺប្រហែលជាឆ្ងាយជាងគេបំផុតក្នុងចំណោមមនុស្សគ្រប់គ្នា” ។ ពួកគេមានជាង ១៣០០ នៃ“ គ្លីនិកនាទី” ដូចដែលពួកគេបានហៅពួកគេជាម្ចាស់មួយនៃ PBMs ធំបំផុត (អ្នកគ្រប់គ្រងអត្ថប្រយោជន៍ឱសថ) ពួកគេមានក្រុមហ៊ុនធានារ៉ាប់រងសុខភាពផ្ទាល់ខ្លួនហើយពួកគេមានហាងលក់ CVS” ។
លោកបន្ថែមថាក្រុមហ៊ុនបច្ចេកវិទ្យាក៏កំពុងផ្តោតលើវិស័យឧស្សាហកម្មថែទាំសុខភាពផងដែរ។
លោកបានកត់សម្គាល់ថា“ ក្រុមហ៊ុនបច្ចេកវិទ្យាធំ ៗ ដូចជា HP និង Amazon និង Apple និង Google និង Microsoft សុទ្ធតែដឹងថានេះគឺជាឧស្សាហកម្មដែលនៅសេសសល់ធំបំផុតដែលមិនត្រូវបានធ្វើបដិវត្តដោយបច្ចេកវិទ្យាទំនើបដែលបានផ្លាស់ប្តូររាល់ឧស្សាហកម្មធំ ៗ ផ្សេងទៀតនៅសហរដ្ឋអាមេរិក” ។
| Ana Zannella, អ្នកគ្រប់គ្រងការអនុវត្តជាន់ខ្ពស់នៅឱសថស្ថាន CVS pharmacy គ្លីនិកនាទី នៅភាគខាងត្បូង Portland រដ្ឋ Maine |
យោងតាមមជ្ឈមណ្ឌលសម្រាប់នយោបាយឆ្លើយតបឧស្សាហកម្មឱសថចំណាយ ២៨០ លានដុល្លារក្នុងមួយឆ្នាំទៅលើការបញ្ចុះបញ្ចូលនយោបាយនិងការបញ្ចុះបញ្ចូលច្រើនជាងឧស្សាហកម្មដទៃទៀត។
ការបញ្ចុះបញ្ចូលគឺជាហេតុផលមួយដែលធ្វើឱ្យប្រព័ន្ធថែទាំសុខភាពនៅសហរដ្ឋអាមេរិកមានតម្លៃថ្លៃជាងមនុស្សម្នាក់ទ្វេដងបើទោះ បីជាផែនការថ្លៃបំផុតនៅក្រៅសហរដ្ឋអាមេរិកសហរដ្ឋអាមេរិកអ៊ឺរ៉ុបសាំងហ្គាពួរកាណាដាក៏ដោយ។ ហើយបន្ទាប់មកអ្នកមានការអនុ លោមតាមការថែទាំសុខភាពដែលអ្នករំពឹងទុកព្រោះអ្នកកំពុងនិយាយអំពីជីវិតរបស់មនុស្ស។ វាមានសារៈសំខាន់ណាស់។ ដូច្នេះឧស្សាហកម្មថែទាំសុខភាពមិនអាចធ្វើឱ្យមានកំហុសទេ។ សម្រាប់ហេតុផលទាំងនេះឧស្សាហកម្មថែទាំសុខភាពគឺជាឧស្សាហកម្មធំចុងក្រោយបង្អស់ក្នុងការទទួលយកបច្ចេកវិទ្យាដែលបានផ្លាស់ប្តូរទាំងស្រុងនូវទូរគមនាគមន៍សេវាកម្មហិរញ្ញវត្ថុការលក់រាយនិងសេវាកម្មប្រភេទផ្សេងទៀត។
ប៉ុន្តែ Sculley បានឃើញឧស្សាហកម្មបានយកឈ្នះកម្លាំងទាំងនេះពីមុន។
មុនពេលបម្រើការជានាយកប្រតិបត្តិរបស់ក្រុមហ៊ុន Apple Sculley គឺជានាយកប្រតិបត្តិនៅឯក្រុមហ៊ុន Pepsi។ ក្នុងអំឡុងពេលនោះគាត់ចងចាំពីការសង្កេតមើលពីរបៀបដែលអ្នកលក់ដុំធំ ៗ ដូចជាក្រុមហ៊ុន Walmart, Lowe’s និង Kmart disrupted បានបង្អាក់ឧស្សាហកម្មលក់រាយនិងរបៀបដែល McDonald’s និង Wendy’s ខានដល់ឧស្សាហកម្មម្ហូបអាហារនិងភេសជ្ជៈ។ គាត់ជឿជាក់ថាការរំខានដូចគ្នាកំពុងកើតឡើងនៅក្នុងឧស្សាហកម្មថែទាំសុខភាពសព្វថ្ងៃ។
គាត់និយាយថា“ មិនមានបញ្ហាអ្វីទេនៅក្នុងគំនិតរបស់ខ្ញុំ” ។
ប្រភពរបាយការណ៍ Make It

0 Comments